Vrijdag 8 augustus 2014 Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu Vrijdag 8 augustus 2014 Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu

Vrijdag 8 augustus 2014 Airlie Beach

Door: Gertjan

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Augustus 2014 | Australië, Airlie Beach

Vandaan blijven we op locatie..het weer is wat onbestendig maar we gaan lekker bij het verwarmde zwembad liggen.
Onbestendig wordt slecht en we worden door de regen terug naar het campertje gedwongen..Marieke doet nog even boodschappen en laat zich compleet verassen door een tropische bui en verder lummelen we wat aan.
Vanavond koken we voor Carla JB en de kids ,die een zeiltocht aan het maken zijn, in de campkeuken en we maken er nog een erg gezellige avond van tesamen met een frans gezin en de nodige aanloop van andere mensen die in de campkeuken hun eten maken.
Daan en Seth spelen tot 23.00 met Tijmen en Jasmijn voordat we teveel drankgelag en lawaai maken en we gesommeerd worden om stil te zijn.
Okay...lets go to bed!

Morgen wekkertje om half 7 en dan hop naar de haven voor DE zeiltrip, de weersverwachting is slecht maar wij landrotten weten dan nog niet wat er ons te wachten staat haha...