donderdag 24 juli 2014 Sydney - Reisverslag uit Darling Harbour, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu donderdag 24 juli 2014 Sydney - Reisverslag uit Darling Harbour, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu

donderdag 24 juli 2014 Sydney

Blijf op de hoogte en volg Marieke

01 Januari 1970 | Australië, Darling Harbour

Waren allemaal vanochtend vroeg wakker. Vooral Gertjan en ik. De kids hadden iets minder last van de jetlag dan wij. Na t ontbijt vertrokken richting Opera House en de Harbour Bridge. Na een mooie wandeling via Hyde Park kwamen we aan bij The Opera House. Indrukwekkend gebouw. Prachtig om te zien. Zijn de brug niet op geklommen, want t was behoorlijk fris! Vanmiddag kwam de zon eindelijk door. We hebben Sydney Wildlife bezocht. De eerste kangeroes, wombats en koala's zijn een feit! Kids vonden t fantastisch. Nu zijn we aan t nagenieten met een wijntje op darling harbour. De haven van sydney. Vandaag staat er niks meer op t programma.

• 24 Juli 2014 - 22:31

Arnold :

Have fun mates! Weet niet of ze nog bestaan, maar wij hebben destijds enorm genoten van de (gratis) campsites in national parks. Lage campfee met koude douches en heel Veel bbq'en! Op de mooiste plekjes.Wil niet teveel gezien, maar geniet van iedere dag. Blue mountains, fraser island en daintree NP zijn 3 geweldige bezienswaardigheden. En natuurlijk bier halen bij een drive thru licqor shop! We blijven jullie volgen.

• 28 Juli 2014 - 13:55

Christien:

hey,... het is stil aan de overkant... maar ik begrijp via andere info dat jullie genieten.
    en misschien zijn er ook wel zoveel indrukken dat je aan een verslag posten niet toekomt, het is jullie vergeven. Zie dit maar even als een berichtje van hier en dat we aan jullie denken. xxx