Dinsdag 29 juli 2014 Nelson Bay - Emerald Beach - Reisverslag uit Emerald Beach, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu Dinsdag 29 juli 2014 Nelson Bay - Emerald Beach - Reisverslag uit Emerald Beach, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu

Dinsdag 29 juli 2014 Nelson Bay - Emerald Beach

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 Juli 2014 | Australië, Emerald Beach

Vanmorgen op tyd vertrokken uit ons bejaardentehuis in Nelson Bay. 160km op naar Coffs Harbour. Met als doel daar walvissen tocht te doen. Om niet weer een wat mindere camping te krijgen hebben we nu maar van tevoren gebeld. We overnachten in Emerald Beach, 15min van Coffs Harbour. In Coffs Harbour aangekomen was t niet meer mogelijk om uit te varen. Alles was vol. Daan hevig teleurgesteld. Die had zich zo verheugd op walvissen. Dan maar geluncht aan de haven. En toen vertrokken naar onze camping. We waren er lekker vroeg, dus de jongens konden nog heerlijk spelen in de speeltuin en op t luchtkussen. Onder toeziend oog van twee kangaroes. De kangaroes lopen hier gewoon over de camping!