Maandag 11 augustus 2014 Airlie Beach - Mission Be - Reisverslag uit Whitsunday Islands, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu Maandag 11 augustus 2014 Airlie Beach - Mission Be - Reisverslag uit Whitsunday Islands, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu

Maandag 11 augustus 2014 Airlie Beach - Mission Be

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Augustus 2014 | Australië, Whitsunday Islands

Vanochtend wakker geworden met een ietswat stramme rug van de knock down uit t stapelbed en een gort droge ... Van de gezellige avond van gister.
We moeten een eind karren vandaag maar laten ons niet weerhouden om slow op te starten...zoals in Aussie land hoort..."no worries mate"
De franse buurman begroet me hartelijk als ik me uit de camper wurm en hij vertelt me dat hij t gisteravond zo gezellig had gevonden en geeft me een hand en wat franzosische woorden.
Eerst moet ik kijken waar en hoe hij met zn gezin van 5 geslapen heeft in zn camper welke enige "malheur" heeft, omdat zn bed is doorgezakt....ik zal de details besparen en als ik Geoffroy afgewimpeld he. Gaaan we richting mission beach.
Onderweg hebben we het oa over t feit dat we al weken op elkaars lip zitten op 18m2 , vervolgens een uitstapje doen van 2 dagen op n boot waarbin we zon beetje minder dan NUL bewegingsruimte hebben en alles gaat vloeiend, relax en zo verder..ook bijzonder!
Daan enSeth evenzo zijn erg lief en flexibel deze reis , ondanks dat we veel van hun vragen.
We arriveren pas laat op de plaats van bestemming, een uur of 5, een camping aan t strand, erg leuk!
Daan en Seth kunnen niet eachten om naar hun vriendjes te gaan die ook op deze camping gaan staan.
morgen een dag niets, Een dag in teken van de boys, lekker zwemmen enzo.

  • 11 Augustus 2014 - 20:25

    Christien:

    wat een geweldig leuke verhalen om te lezen, dat verhaal van die vis van 1.5 m. ik zag het voor me. wat een held! maar goed eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik iets anders was gaan doen. gezellig dat je jullie eet & drink vrienden hebben gemaakt. heeft altijd weer een toegevoegde waarde, al was het alleen al om er later met z'n tweeën lekker over te kletsen. jammer dat jullie het geluid van Daan en Seth die hoorbaar aanwezig waren niet in het verslag kunnen laten horen, alhoewel ik me goed kan voorstellen hoe het klonk!
    Jongens geniet nog even, het einde is alweer inzicht, ;) sterkte met het ruggetje, een goede massage doet wonderen! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 18057

Voorgaande reizen:

08 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Down Under Part II

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: