Vrijdag 25 juli 2014 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu Vrijdag 25 juli 2014 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25 juli 2014 Sydney

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 Juli 2014 | Australië, Sydney

Vanmorgen met de 'hop on hop off' bus door Sydney gereden. Want we hebben in twee dagen wel 15km gelopen. Uitgestapt in de wijk The Rocks. Hele mooie wijk vol leuke winkeltjes. Eerste winkel van Denham gezien. Een Nederlands jeansmerk wat vrij nieuw is. Een winkel vol beleving. Prachtig om te zien. Ook hebben we even bij Kathmandu (soort north face) een fleecejack gekocht voor Gertjan en mij. Kids hebben nergens last van. Maar wat is t hier koud! Hebben we ons een beetje op verkeken. 18gr is wat anders dan 18gr bij ons. Vanuit The Rocks doorgelopen naar de haven. Bij Darling Harbour de ferry genomen naar Manly. Zowel heen als ook terug een prachtig uitzicht op The Opera House en de Harbour Bridge. Wat een plaatjes. Op de ferry lang met een francaise gepraat die voor Mexx in Parijs werkte. Natuurlijk even de handel en de huidige ontwikkelingen besproken in het engels/frans. Op Manly heerlijk geluncht en langs t strand gebanjerd. Teruggekomen in Sydney erachter gekomen dat we de kaneelstokjes voor Annemarie waren vergeten.. Dus eerst langs t hotel voordat we naar t restaurant gingen waar ze zou zijn. Wij lopend erheen en het duurde maar, bleek we t verkeerde huisnummer te hebben. Wij taxi gepakt. Oh nee, toch nog t verkeerde nummer zei Annemarie. Uiteindelijk waren we er een uur later. Maar t mocht de pret niet drukken, want t was ontzettend gezellig! We hadden elkaar nog nooit ontmoet, maar voelde meteen vertrouwd. Ook de kids hadden meteen contact met elkaar. Weer een super dag in een super stad! Wij kunnen ons echt voorstellen dat mensen hier blijven hangen.