Zaterdag 26 juli 2014 Sydney - Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu Zaterdag 26 juli 2014 Sydney - Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Marieke Altena - WaarBenJij.nu

Zaterdag 26 juli 2014 Sydney - Blue Mountains

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 Juli 2014 | Australië, Katoomba

"Knock knock.. " "who's there?" "Hello, I want to refill your minibar?" "Crisis, wat komen die gasten vroeg" "#%?!? Het is potdorie al half elf!" "Shit we hebben ons verslapen".. Lang leve de jetlag. Zelfs de kids waren nog in coma. We wilden op tijd vertrekken, want vandaag mogen we de camper ophalen! Dus gauw alles ingepakt en in de taxi gesprongen. En toen we bij Apollo kwamen begon de heer van Altena toch wel te zweten. En mevrouw ook. Want als je zo'n camper live ziet is ie toch echt wel heeeuuul breed. En je stuur zit rechts en je moet links rijden. Maar dat mag de pret niet drukken. We hebben een zitje, keuken incl oven en magnetron, douche, toilet en een zithoek. De boys slapen boven de bestuurders stoelen. En wij kunnen een bed laten zakken op t achterste zitje. Volledig automatisch, want stel je voor we moeten deze vakantie wat doen. En toen moesten we Sydney uit. Er heeft er maar 1 heel hard getoeterd.. Haha..toen begon de reis naar de Blue Mountains. We zijn op een camping gaan staan in Katoomba. Het was al einde vd middag dus werd al vroeg donker (t is winter he?). 'S nachts hebben we t verschrikkelijk koud gehad. Uiteindelijk met zn vieren in bed gelegen.

• 29 Juli 2014 - 13:05

Marjolein:

Wat tof (en stoer) om met een camper al die mooie landschappen te kunnen zien. Katoomba = koel/ cool he? en dat zo dichtbij Sydney.. Heel veel plezier nog! xx